måndag 3 augusti 2009

Måndag


just nu sitter jag tillsammans med Sandra i hennes rum och på hennes nya dator.
Tänkte blogga lite snabbt, för det har jag inte gjort på ett tag nu.
Idag vaknade jag klockan 11 av att mamma klappar händerna och väcker mig genom att säga: Sofia nu stiger du upp! med sin gälla röst.
Jag duschar och äter, och sedan cyklar jag till Sandra.
Jag har målat mina naglar med babyrosa nagellack som Sandra kallar det.
Ikväll ska jag förmodligen vara med evelina och Marta, vi får se vad som händer.
Helgen har annars varit bra, Oskar och jag har inte gjort allt för mycket.
Har ätit jätte onyttigt hela helgen, så nu får man hålla igen på den biten.
Jag funderar starkt på att lägga in en dansvideo på Oskar och mig, men jág vet inte om jag vågar, för den är grymt amatörig och skitful. Men vi får se ;)
Nu ska jag fortsätta underhålla Sandra

/puss