onsdag 5 augusti 2009

Gratissms

haha, ni kanske tycker jag typ är efter. Men jag har inte gratissms än?
Och jag vill jätte gärna ha det, för det drar så jäkla mycket pengar på och ha kontatkort så om jag får onödiga sms så kanske jag inte svarar på dem. Så ni vet;)
Men min telefon har operatörlås, dvs man måste han tele2 comviq för att kunna använda den. Och att låsa upp mobilen kostar 375 spänn, och pappa ville inte lägga pengar på det. Men efter ett stort gräl, så testar vi hans simkort i min mobil och det funkar? Fatta hur glad jag är, så imorgon kanske det blir att få gratissms.
Jag smsar alla mina kontakter om det nya nummer.
Fast man kanske inte ska ta ut något i förskott, för det kanske inte funkar med telenor än. Men man kan alltid hoppas ;)

/puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

operatörslåset försvinner oftast efter ett år........

Sofia Karlsson sa...

haha, det visste väl inte jag? :) hahaha