onsdag 2 september 2009

Det snurrar i min skalle


Gillar inte bilden, men det är stor bildbrist. Den är iallafall från Sandra i vintras vi hade grymt kul vill jag minnas!
Just nu sitter jag och dunkar det snurrar i min skalle med familjen!
Annars mår jag mycket bra och jag lever. Var och tränade idag ett vanligt medelpass tillsammans med Anna & Marta. Känner att jag måste verkligen börja träna på allvar, men det är så segt och ta sig till träningen.
I skolan hade vi bland annat hemkunskap, då fick jag vara med min käre kurd Amanj.
Och vem fick diska? Om inte jag.. surt...
Idrotten var inställd så vi gick promenad istället, där vi nästa vecka ska ha skoljoggen, men jag tänker nog gå.
Men måste väl ta och göra tyskaläxan nu, hatar tyska av hela mitt hjärta! Fy.

Auf wiedersehn!

Inga kommentarer: