lördag 8 augusti 2009

Shutter shades


asså jag kan inte annat än och hata sånna här glasögon.
Visst dem är grymma på kayne west och liknande personer. Men på fjortisar med endast brunkräm och knallrosa shutter shades, inte fint enligt mig. Men har inget imot fjortisar med brunkräm för jag är också en fjortis som använder brunkräm, men jag använder inte sådana glasögon för dem är somsagt förjävliga.

Var ju lite stadsfest igår med, gick dit med Nathalie och Marta. Vi hade mycket trevligt, och vi träffade även Moa och Irma där så dem hakade på.
Style spelade också, och där var det väl bara en låt man kunde. Typ fantasi?
Sen åkte Hanna och jag hem, jag skjutsade henne på cykeln.

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du nu så tycker att de shutters shadesen är så satans förjävliga varför lägger du ner så mycket energi på att skriva ett inlägg om de? självklart får du ju tycka som du vill men det är så fult att du ska hacka på fjortisar eftersom du redan är EN! =)

Ann sa...

haha, håller med den här anonyma människan.
No life sofia (: