torsdag 13 augusti 2009

Grekland

Nu håller jag på och packar, host* Eller rättare sagt mami packar åt mig. Hon vill göra allt själv, och det är bäst om man låter henne göra det.
Jag vet inte om jag har kläder tills hela veckan med mig, men det är ett annat problem som jag inte orkar ta itu med just nu. Fast jag kan ju knappast lösa det där? Då får jag väl köpa en liten snygg grek-tröja, OM det finns något snyggt. hehe.
Detta året åker vi till Parga, har aldrig varit där förut men det ligger på fastlandet och sägs ska vara ganska fint. SMHI har endå visat ganska fint väder, men det blåser ingenting därborta så det blir till och hoppa i medelhavet var 30 minut.
Gillar inte och bada i medelhavet egentligen eftersom vattnet är så salt, men man behöver inte doppa huvudet ju. Men Oskar brukar dränka mig, för han tycker jag är tråkig om jag inte är under vattnet. När jag var liten fick jag ibland sår vid ögonen av saltvattnet och sen när man badade i poolen så frättes det såret upp, usch.
Men bara för att jag är så himla greklands pepp nu så bjuder jag på några bilder från förra året :)

/puss

Oskar och jag - vi ser små ut


Oskar och Hanna


Underbart

1 kommentar:

rebeckajohansson sa...

''oskar och jag, vi ser små ut'' , ni Är små soffi. thihihi (A)