onsdag 29 juli 2009

Onsdag


Idag är det Onsadag för alla er som inte visste det.
Jag vaknade vid halv 11 idag. Är så jäkla trött ska ni veta, jag kan inte sova med öppet fönster för då väcks man väl vid halv 9 på morgonen av att det är typ hundra barn ute som leker kurragömma och skriker, fritt fram! Eller så är det någon som har en motorgräsklippare och klipper gräset. Å, kan inte folk bara njuta av sitt sommarlov och låta sig själva och mig sova ut lite?
Igår vaknade jag tidigt hos Anna, 10 i 8 tror jag bestämt att klockan var.
Hade tid hos tandläkaren vid halv 10, Och en än gång talar min tandläkare på något konstigt tandläkarspråk som jag inte förstår, men jag tror dem spände tandställningen iallafall? Fast jag är inte säker, det ömmar inte i tänderna iaf?
Och när pappa, som väntar i bilen frågar: Vad sa dem? , så säger jag alltid vet inte.
Pappa körde senare in oss till media markt, där Anna som precis fått sin lön köpte ett kamera-filter för 398:-, hehe. Och bara för att Anna och jag är så himla duktiga promenerade vi hem från Hansa. Motion? Sen var det väl inget mer speciellt med den dagen. Elr jo? jag ska mata hennes katter nästa vecka. Dem är söta dem.

/puss

Inga kommentarer: